Moderator© Értékesítési Rendszer oldalát Juhász Attila kezeli. Sütik is vannak, nyilván. Rendben!
Menü

MiniCRM Teendő funkció kezelés

Szerző: Juhász Attila, RendszerÉpítő

Miért a Teendő funkció a legfontosabb eszköz a MiniCRM-ben? 

A siker titka (bármilyen területen és munkakörben!!!!), hogy 

  1. megtervezzük és/vagy átütemezzük
  2. másokkal megosszuk
  3. határidőn belül elvégezzük ÉS lezárjuk a feladatokat.

Teljesen lényegtelen, hogy ez egy telefonhívási feladat, ügyfélkezelés, szolgáltatással, számlázással, vagy bármivel kapcsolatos - akkor is kell legyen eleje, határideje és lezárása. 

  • Ahogy az életben a cégvezetők is az ELVÉGZETT feladatokat értékelik, úgy a MiniCRM statisztikai rendszere is KIZÁRÓLAG a lezárt, tehát logikailag elvégzett feladatokat teszi bele a riportokba, ráadásul külön veszi a Sikeresen lezárt és a Sikertelenül lezárt Teendőket. 
     
  • A Teendő zöld gombot minden adatlapon megtaláljuk kiemelt helyen - és a teendő nélküli adatlapokhoz figyelmeztető automatizmust tudunk (szoktunk) beállítani. 
     
  • A lezárt Teendő mezőket nem lehet módosítani, ha ki akarod egészíteni a lezárt eseményeket, hazsnáld az "Új előzmény" zöld gombot kicsit lejjebb!

Videó a MiniCRM Teendő gomb használatáról (képeket találsz a hosszú leírásban!):

Érdemes elolvasni a részletes leírást is!

Képek a teendő kezelés gombhoz, ha nem akarod végig nézni a videót,
vagy nem találtál meg valamit: 

 


Hol van a Teendő gomb? Itt találod középen, minden adatlapon belül: 


 


Így kezeld a Teendő határidő funkcióját: 

  • A határidő mellett be tudod állítani, hogy a naptárad mikor szóljon előtte,
  • és hogy mennyi időt foglaljon be az adott napon.
  • Amikor automatizmusban csinálsz teendőt, ezeket automatikusan előre be tudod állítani!
     


 


Így kezeld a Felelős mezőt! 

  • Alapban mindig saját magadat jelöli ki a rendszer, hiszen logikusan a legötbb feladatot magadnak adod. 
     
  • Korlátozott usert is meg tudsz jelölni - ilyenkor az egész adatlapot látni fogja! De csak addig, amíg le nem zárja a Teendőt. Utána újra nem fogja látni a te adatlapodat. 
     
  • A piros kis kör neked is meg fog jelenni, ha MÁSNAK van egy Teendője, de Te vagy a felelős az adatlapért.
     


 


Így kezeld a Teendő gomb jegyzetét és @Felhasználó értesítése funkcióját!

  • @Felhasználó értesítése funkcióval vigyázz, mert az emailben kiküldi a Teendő teljes szövegét az értesítésre kijelölt ügyfélkapcsolatnak!

  • Mire való a Lista készítés? Például egy adott feladathoz ellenőrző lista készítésére. 
     
  • A teendőt nem engedi lezárni, amíg ez ellenőrző lista nincs teljesen kipipálva.
     
  • Így lesz "kezdő biztos" a CRM és az ügyfélkezelési rendszered, mint a Mc'Donalds rendszere, amit diákok is üzemeltethetnek.


 


Elakadtál, kérdésed van? 

Érdemes megnézni a véleményeket is!

Erről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményed!